Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.tesi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.tesi.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje TEHNIČNI SISTEMI D.O.O, BIZELJSKA CESTA 85, 8259 BIZELJSKO, matična številka: 5458200000, davčna številka: SI57497133, registrirano pri Okrožnem sodišču v Krškem, št. reg. 1/01529/00 - 17.1.1991, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali www.tesi.si.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.tesi.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med www.tesi.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Tehnični Sistemi d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Vračila
Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@tesi.si Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. ), da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
V kolikor želite odstopiti od pogodbe, blaga ne smete neovirano uporabljati. Zakon dovoljuje, da opravite ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Skladno z zakonodajo sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, lahko šteje za uporabo blaga.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno razen, če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
V primeru vračila po pošti storite naslednje:
- Izpolnite obrazec za vračilo artiklov.
- Priložite kopijo računa.
- Artikel pripravite za transport v originalni embalaži.
- Artikle pošljite na naslov: Tehnični sistemi d.o.o., Oddelek za vračila, Bizeljska cesta 85, 8259 Bizeljsko
Vračila za podjetja
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Vračilo kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe), žal ni možno.
Reklamacija
Artikel, ki ga želite reklamirati prinesete na sedež podjetja ali ga pošljete na naslov Tehnični sistemi d.o.o., Bizeljska cesta 85, 8259 Bizeljsko.
- Predhodno nas obvestite o težavi na reklamacije@tesi.si
- Izpolnite obrazec za reklamacijo ali
- Izpolnite obrazec za uveljavljanje garancije.
- Artikel prinesite na sedež podjetja ali ga pošljite po pošti.
- Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
- Artikle pošljite na naslov: Tehnični sistemi d.o.o., Oddelek za vračila, Bizeljska cesta 85, 8259 Bizeljsko
Poškodba artikla pri dostavi
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če vam je naročilo dostavil v GLS (v GLS paketomat)
Če ste naročili dostavo v GLS paketomat in če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, lahko zahtevate odškodnino.
Škodo prijavite nam ali pa GLSu čimprej. Potrebovali bomo fotografije dostave, embalaže, poškodovanega izdelka, oznake GLS in opis škode.
Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte . Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (po povzetju), spletni ceni je prišteta še provizija Pošte Slovenije za plačilo plačilnega dokumenta (plačilni nalog),
- z nakazilom na račun Tehnični Sistemi d.o.o,
- Paypal,
- kartično poslovanje.
- Transakcijski račun podjetja: SI56 0237 3001 7511 146
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjeno na sedežu podjetja Tehnični Sistemi d.o.o. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: info@tesi.si. Kupcu bomo ponovno pogodbo (naročilo, račun) poslali na želeni način – po elektronski pošti.
Cene
Vse cene so z vključenim DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Postopek nakupa
- Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere, če je potrebno in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Tukaj lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil.
- Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupom, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupom«. Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, izpolni tabelo pod košarico s svojimi podatki in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo potrdi naročilo s klikom na gumb »naroči«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »naroči« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.
- Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Morebitne spremembe ali preklic naročila je možno opraviti še v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na kontaktni e-mail naslov: info@tesi.si Prodajalec bo kupca obvestil o odpremi blaga na e-mail naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu.
- Blago odposlano: tesi.si, v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Opomba: Artikli, ki niso na zalogi, imajo dobavni rok do 30 dni od naročila. Prodajalec ima vso pravico preklicati naročilo in vrniti morebitno plačano kupnino, v kolikor s kupcem ne dosežeta soglasja o dobavnem roku.
Dostava
Tesi.si bo blago oddal pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk v roku 3-5 delovnih dni. Dostava pošiljke je stvar pogodbenega partnerja, zato za točne dobavne roke kontaktirajte po tem, ko boste zahtevali sledilno številko.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, GLS, DPD ali drugi.
V primeru dostave pri Pošti Slovenije:
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki.
Potisna obvestila
Podjetje Tehnični sistemi d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, preko avtomatiziranega obveščanja uporabnikov brez njihove zahteve. Potisna obvestila so predmet pogojev uporabe brskanja ali nakupovanja po spletnem mestu tesi.si
Od potisnih obvestil (push notifications) se morate odjaviti sami, saj niso vezana na telefonsko številko ali elektronski naslov oz. uporabnikove zasebne podatke.
- uporabnik se odjavi iz potisnih sporočil s klikom na rdeči zvonec ter nato "odjava".
Ali:
- pojdite na spletno stran tesi.si,
- kliknite na ključavnico v naslovni vrstici,
- pri dovoljenjih/obvestila označite Zavrni/Blokiraj.
Zasebnost
Za potrebe poslovanja tesi.si ob nakupu zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov,
- država,
- pošta in kraj,
- telefon,
- email.
Podjetje Tehnični sistemi d.o.o. bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve in dostavo naročila (pošiljanje računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.
Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Kupec lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju ali jih trajno izbriše. Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Tehnični sistemi d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.
Kontaktni obrazci (Povpraševanje)
Podjetje Tehnični sistemi d.o.o. bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve in dostavo naročila (pošiljanje računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.
Spletna podpora
Spletna podpora v obliki klepetalnika je namenjena takojšnjemu svetovanju in podpori uporabnikov izdelkov ter storitev, ki jih ponuja podjetje Tehnični sistemi d.o.o. Morebitni posredovani osebni podatki sogovornika/stranke/obiskovalca so namenjeni izključno svetovanju in povratnim informacijam, po katerih sogovornih/stranka/obiskovalec poizveduje.
SPLOŠNI POGOJI PESKANJA oz. UPORABE STORITVE PESKAM.SI
Uporabnik storitve Peskam.si se zavezuje, da delovno opremo-peskalno komoro uporablja izključno na svojo željo in odgovornost.
Uporabnik je pred uporabo delovne opreme - komore za peskanje s strani podjetja Tehnični sistemi d.o.o. teoretično in praktično seznanjen z navodili za uporabo in varno delo s peskalno komoro.
Uporabnik bo pri svojem delu dosledno upošteval vsa navodila, s katerimi je seznanjen ter uporabljal potrebno osebno varovalno opremo.
V kolikor se bodo pri delu pojavile kakršne koli težave oz vprašanja bo z delom takoj prekinil in o tem takoj obvestil oz. vprašal zaposlene podjetja Tehnični sistemi d.o.o.
Kajenje v delovnih prostorih ni dovoljeno.
Prepovedano je hoditi v druge prostore podjetja ali se približevati transportnim sredstvom (viličar, kamion, kombi...), ki so prisotna.
Za kvaliteto izvedenih del oz morebitne poškodbe zaradi neustrezne uporabe delovne opreme podjetje Tehnični sistemi d.o.o. ne odgovarja.
Omejitev odgovornosti
www.tesi.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da www.tesi.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo www.tesi.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
www.tesi.si ni odgovoren za dejansko stanje artikla na podlagi slike dobavitelja, ki predstavlja izdelek. Trudimo se, da objavljamo dejanske slike artiklov, dobljene od proizvajalca in v primeru večjih odstopanj ustvarimo svoje slikovno gradivo.
www.tesi.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih www.tesi.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni ter dobavni rok.
Pritožbe in spori
www.tesi.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. www.tesi.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem www.tesi.si lahko poveže po elektronski pošti na info@tesi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
www.tesi.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si www.tesi.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Tehnični Sistemi d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
www.tesi.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!